Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Όλα του γάμου δύσκολα, και η νύφη...

Τι ημέρα και τούτη! Για το σύστημα δεν άλλαξε κάτι: η ομπερχάουσεν έβγαλε ένα γρήγορο γκολ και μας ελαχιστοποιήσε τα κέρδη στα 20 με 50 λεπτά, και η μπόχουμ έβγαλε άλλο ένα γρήγορο γκολ για έυκολα 50 λεπτά κοντά και αυτή. Δεν ήταν τέτοια η δυναμική των ομάδων που να επιτρέπει κάτι καλύτερο.


Για μένα ωστόσο η ημέρα ήταν απλά περίεργη, εξαιτίας του γερμανικού. Στην ουσία σήμερα η τύχη μου άνοιξε τη πόρτα διάπλατα, αφού πρώτα μου την είχε κλείσει κατάμουτρα, για να μου την ξαναβροντήξει στο τέλος. Εξηγούμαι:

Βγάζει το γκολ η ομπερχάουσεν, και  λέω, γρήγορο είναι δε μαμιέται, παίζω. Όντως έρχεται ημίχρονο, και μείωνεται και άλλο η απόδοση, από κει που έβγαζα ένα μικρό(αλλά αξιοπρεπές για τη περίσταση) κέρδος, τελικά αυτό ελαχιστοποιείται. Το ήξερα εξάλλου πως ο συγκεκριμένος αγώνας εμπεριέχει το ρίσκο του να μην βγάλεις καλά λεφτά, αλλά αν το φαβορί σκοράρει, βγάζεις μεγάλο κέρδος. Αρχίζει όντως το δεύτερο ημίχρονο και επειδή είχα την δυνατότητα να παρακολουθήσω τον αγώνα αφού το έφθασα μέχρι εδώ, συνεχίζω. Και οι 2 ομάδες ήταν απειλητικές, χωρίς τελειώματα όμως. Να μη τα πολυλογώ, φθάνει το 75' και να σου το σκωτζέζικο ντουζ: η απόδοση φθάνει στο 4.5 φωνάζω από μέσα μου, "ΚΛΕΙΝΩ" περιμένω να ταιριαστεί το ποσό, 5,4,3..ΓΚΟΛ. Φυσικά οι γηπεδούχοι. Έτσι κολλάει το ταίριασμα, και εγώ μένω στα κρύα του λουτρού. Αποφασίζω λοιπόν, να παίξω τα ρέστα μου: το σύστημα λειτούργησε για όσους το ακολουθήσαν(μη ξεχνάτε πως όντως σημειώθηκε γκολ), οπότε ας κάνω δοκιμές στη τύχη μου με το κεφάλαιό μου. Τελικά γύρω στο 88' σημειώνεται από το outsider πάλι γκολ, και κλείνω περιχαρής σε πολύ μεγάλη απόδοση. Εν τω μεταξύ, οι γηπεδούχοι έχουν φάει κόκκινη. Όλα τέλεια.

Και στο 90+ η τύχη πραγματικά μου χαμογελάει. Πέναλτυ υπέρ των γηπεδούχων. Αυτό για εμένα τι σημαίνει. Αν νικήσει η μία ομάδα, παίρνω 2€, το μισό του πονταρίσματος μου(το καλύτερο δυνατό κέρδος, είναι μισό χαμένο στοίχημα αφού παίζω 4 ευρώ). Αν μπει το πέναλτυ, και έρθει Χ το παιχνίδι, παίρνω 14 ευρώ.3,5 φορές το ποντάρισμά μου. Ένα πέναλτυ, μία φάση. Ξαφνικά από το πουθενά, λίγο το σύστημα, πολύ η τύχη μου, δεν θα έβγαζα μόνο τη χασούρα μου, αλλά θα είχα σίγουρα τρελά κέρδη για τον μήνα.












Μη μου πεις... :

Δοκάρι. Είπαμε μην είμαστε και πλεονέκτες.



Πέρα από το κωμικοτραγικό της υπόθεσης, κάποιος θα βρεθεί να πει πως παραήμουν τυχερός που συνέβη αυτή η φάση, και ας μην κέρδισα. Και θα έχει δίκιο. Όμως υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που το σύστημα μας επιτρέπει να έχουμε τέτοια κέρδη, δηλαδή, ανέλπιστα υψηλά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, werder/valencia πριν λίγο καιρό για το europa. Η valencia στο 10' κιόλας προηγήται. Κάποιος το έκλεινε εκεί για μικρά κέρδη. Εγώ δε το έκλεισα, γιατί ήταν νωρίς, και ξέρω πως η werder παίρνει πάντα φωτιά. Και όμως μετά από 10 λεπτά, η valencia πάλι σκοράρει.Το κλείνω αμέσως κοντά στο 6.2 απόδοση, και βγάζω ένα ωραίοτατο 40% κέρδος επί του στοιχήματος μου. Εάν είχα κλείσει αμέσως το παίχνιδι, θα έβγαζα γύρω στο 20% του πονταρίσματος. Εκείνος ο αγώνας έληξε 4-4. Υποθέστε τώρα πως παίζετε, πχ. τη werder, με την στουτγάρδη. Είναι πιθανό οι αποδόσεις να ήταν για τη werder στο 2 και για τη στουτγάρδη στο 4. Αν η werder σκοράρει στο 10', και εσείς θελήσετε να συνεχίσετε(πχ. επειδή έχετε κάνει 10 σερί αγώνες σωστούς και έχετε αυτοπεποίθηση), και η werder ξανασκοράρει, η απόδοση θα πάει σίγουρα, πάνω από 10. Όταν εσείς το κλείσετε, θα βγάλετε ένα ωραιότατο 60% κέρδος από το στοίχημα σας. Δηλαδή αν παίζατε με 100 ευρώ, θα βγάζατε 60 ευρώ για τη νίκη της werder, εκεί που άλλοι παίζοντας σε άλλα στοιχηματικά θα έβγαζαν λιγότερα, με τη διαφορά, ότι εσάς δεν σας ενδιαφέρει το τελικό αποτέλεσμα, και καλώς ή κακώς, μπάλα είναι και γυρίζει.


Γιατί εγώ θα έβγαζα μόνο 2€ ή 14€ στο παράδειγμά μου πιο πάνω? Αυτό έχει να κάνει με τους περιορισμούς της betfair: ελάχιστο ποντάρισμα στα 2€. Συνεπώς δε μπορούσα να παίξω με τις τιμές. Στην αρχή πόνταρα 4€, μετά ποντάρω το ελάχιστο 2€. Για αυτό το μάξιμουμ κέρδος που παίρνω είναι 2€. Επειδή ωστόσο σε εκείνο το παιχνίδι η απόδοση εκτοξεύθηκε πάνω από 10, εάν ερχόταν Χ(έμπαινε το πέναλτυ), θα έβγαζα 14€. Αν κάποιος έπαιζε με περισσότερα λεφτά, θα έφτιαχνε έτσι τις τιμές ώστε να μπορεί να βγάλει περισσότερα λεφτά σε όλες τις περιπτώσεις, όπως εξήγησα πιο πάνω.


-----------------------------------------------------
Για Σάββατο θα παίξω σίγουρα 3 αγώνες. Έκλεισα από τώρα Λεβερκούζεν-Σάλκε, δε νοήται να μου ξαναφύγει τέτοιο ντέρμπι, δεν το δέχομαι. Για μένα αυτοί οι αγώνες δεν είναι ντέρμπι, είναι goalfest. Οι άλλοι θα είναι είτε 2 γερμανικοί, είτε 1 αγγλικός και ένας γερμανικός, θα δούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου